Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962
Title: Tác động của các yếu tố marketing xanh đến hình ảnh thương hiệu xanh: Trường hợp lĩnh vực ngân hàng tại Việt Nam = Impacts of green marketing components on the green brand image in Vietnam's banking sector
Authors: Lê, Vũ Hà
Đỗ, Văn Lộc
Ngô, Tấn Hiệp
Vũ, Đức Hậu
Trần, Hoàng Việt
Nguyễn, Minh Khoa
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.310-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353695
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S212022310.pdf1.15 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

2
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

61
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.