Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Vũ Hà
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Lộc
dc.contributor.authorNgô, Tấn Hiệp
dc.contributor.authorVũ, Đức Hậu
dc.contributor.authorTrần, Hoàng Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Khoa
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:20Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353695en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.310-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của các yếu tố marketing xanh đến hình ảnh thương hiệu xanh: Trường hợp lĩnh vực ngân hàng tại Việt Nam = Impacts of green marketing components on the green brand image in Vietnam's banking sectoren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S212022310.pdf
  • Size : 1,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.