Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Vũ Hà
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Lộc
dc.contributor.authorNgô, Tấn Hiệp
dc.contributor.authorVũ, Đức Hậu
dc.contributor.authorTrần, Hoàng Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Khoa
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:20Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353695en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63962-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.310-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của các yếu tố marketing xanh đến hình ảnh thương hiệu xanh: Trường hợp lĩnh vực ngân hàng tại Việt Nam = Impacts of green marketing components on the green brand image in Vietnam's banking sectoren
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S212022310.pdf1.15 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

2
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

61
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.