Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63958
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ tổ chức sự kiện tại Trung tâm hội nghị 272 = Factors affecting the customer satisfaction with the quality of services provided by the 272 Convention Center
Authors: Nguyễn, Văn Ít
Võ, Hoàng Khanh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.293-297 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353691
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63958
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212022293.pdf631.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.