Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63958
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Ít
dc.contributor.authorVõ, Hoàng Khanh
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:19Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353691en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63958-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.293-297 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ tổ chức sự kiện tại Trung tâm hội nghị 272 = Factors affecting the customer satisfaction with the quality of services provided by the 272 Convention Centeren
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212022293.pdf631.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.