Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63802
Title: Những nhân tố của người nổi tiếng ảnh hưởng đến quyết định mua mỹ phẩm của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors of Celebrity Affecting to Customers' Cosmetic Buying Decision in Ho Chi Minh city
Authors: Trần, Dục Thức
Dương, Thị Bình
Đinh, Thị Như Quỳnh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.201 - tr.88-101 - ISSN.2615-9813
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353256
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63802
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S2012022088.pdf1.58 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

170
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.