Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63760
Title: Ứng dụng mô hình giá trị, thái độ và hành vi (VAB) trong nghiên cứu hành vi mua hàng xanh của người tiêu dùng ở Việt Nam = Application of value, attitude and behavior model (VAB) in researching green buying behavior of consumers in Vietnam
Authors: Nguyễn, Viết Bằng
Bùi, Hồng Linh
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.9 - tr.51-66 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353215
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63760
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv486S92022051.pdf1.57 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.