Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63738
Title: Mối quan hệ giữa sự đổi mới sáng tạo và trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp qua phân tích đồng trích dẫn và từ khóa = The Relationship Between Innovation and Corporate Social Responsibility Through CoCitation and Co-Word Analysis
Authors: Cao, Quốc Việt
Nguyễn, Thị Bích Châm
Trịnh, Thị Cẩm Nhung
Ngô, Dĩnh Thi
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.170 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353195
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63738
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1702022103.pdf1.41 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.