Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63738
Title: Mối quan hệ giữa sự đổi mới sáng tạo và trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp qua phân tích đồng trích dẫn và từ khóa = The Relationship Between Innovation and Corporate Social Responsibility Through CoCitation and Co-Word Analysis
Authors: Cao, Quốc Việt
Nguyễn, Thị Bích Châm
Trịnh, Thị Cẩm Nhung
Ngô, Dĩnh Thi
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.170 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353195
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63738
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1702022103.pdf1.41 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.