Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63737
Title: Tác động của giá trị cảm nhận đến mua hàng lặp lại và sự sẵn sàng chi trả = The Impact of Perceived Value on Repurchase Intention and Willingness to Pay
Authors: Nguyễn, Hữu Khôi
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.170 - tr.82-91 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353193
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63737
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1702022082.pdf
  • Size : 1,32 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.