Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63732
Title: Các yếu tố ảnh hưởng tới ý định sử dụng dịch vụ ngân hàng số đối với khách hàng cá nhân: trường hợp tại Việt Nam = The Factors Affecting Individual Customers ’Intention to Use Digital Banking Services: A Case in Vietnam
Authors: Trần, Thị Thanh Nga
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.170 - tr.56-67 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353191
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63732
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1702022056.pdf1.57 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.