Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63730
Title: Ảnh hưởng của kỳ vọng về hiệu suất và kỳ vọng về nỗ lực đến ý định sử dụng thương mại di động của người tiêu dùng tại Hà Nội = Effects of Performance Expectancy and Effort Expectancy on the Mobile Commerce Intention of Hanoi Consumers
Authors: Vũ, Thị Thúy Hằng
Nguyễn, Thị Phương Anh
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.170 - tr.23-39 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353189
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63730
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1702022023.pdf
  • Size : 2,29 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.