Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63596
Title: Các nhân tố trong bán hàng cá nhân ảnh hưởng tới lòng trung thành của khách hàng ở thị trường B2B = Factors in personal selling that affect customer loyalty in the B2B market
Authors: Ngô, Văn Quang
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.6B - tr.144-150 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352910
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63596
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V58S6B2022144.pdf742.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.