Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63596
Title: Các nhân tố trong bán hàng cá nhân ảnh hưởng tới lòng trung thành của khách hàng ở thị trường B2B = Factors in personal selling that affect customer loyalty in the B2B market
Authors: Ngô, Văn Quang
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.6B - tr.144-150 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352910
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63596
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVt70V58S6B2022144.pdf742.75 kBAdobe PDF
  View online
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.