Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63454
Title: Nghiên cứu nhân tố ảnh hưởng tới mức độ chấp nhận thông tin truyền miệng điện tử trên các nền tảng Marketing trực tuyến
Authors: Nguyễn, Thị Thuý Hà
Phạm, Thị Tuyết
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.615 - tr.67-69 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348280
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63454
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S6152022067.pdf490.69 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

19
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.