Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6295
Title: Mô hình đánh giá quá trình: Phản hồi để thúc đẩy học tập tự chủ của người học
Authors: Đỗ, Thị Thu Thủy
Tăng, Thị Thùy
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.13 - tr.99-103 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306713
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6295
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S132019099.pdf3.81 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.