Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616
Title: Yếu tố tác động đến niềm tin vào quảng cáo trên các nền tảng xã hội: Nghiên cứu tại thành phố Đà Nẵng = Factors affecting the trust of customers in advertisement on social media platforms: A case study of customers living in Da Nang city
Authors: Trương, Hoàng Hoa Duyên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.298-303 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354080
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S242022298.pdf813.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

54
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.