Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Hoàng Hoa Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354080en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.298-303 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleYếu tố tác động đến niềm tin vào quảng cáo trên các nền tảng xã hội: Nghiên cứu tại thành phố Đà Nẵng = Factors affecting the trust of customers in advertisement on social media platforms: A case study of customers living in Da Nang cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S242022298.pdf
  • Size : 813,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.