Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Hoàng Hoa Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354080en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62616-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.298-303 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleYếu tố tác động đến niềm tin vào quảng cáo trên các nền tảng xã hội: Nghiên cứu tại thành phố Đà Nẵng = Factors affecting the trust of customers in advertisement on social media platforms: A case study of customers living in Da Nang cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S242022298.pdf813.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

54
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.