Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62604
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng hàng hiệu của giới trẻ - Trường hợp nghiên cứu khu vực thành phố Buôn Ma Thuột = Factors affecting the youth's intention to use branded products - Case study of young consumers living in Buon Ma Thuot city
Authors: Trương, Thị Thúy Vị
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.234-239 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354070
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62604
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S242022234.pdf792.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.