Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Thị Thúy Vị
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:29Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354070en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62604-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.234-239 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng hàng hiệu của giới trẻ - Trường hợp nghiên cứu khu vực thành phố Buôn Ma Thuột = Factors affecting the youth's intention to use branded products - Case study of young consumers living in Buon Ma Thuot cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S242022234.pdf
  • Size : 792,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.