Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62519
Title: Nghiên cứu giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing mix 4Ps cho sản phẩm K12 online tại Viettel Bạc Liêu trong thời kỳ Covid-19 = A study on improving the 4Ps of marketing for K12 online product of Viettel Bac Lieu during the COVID-19 pandemic
Authors: Nguyễn, Văn Hiếu
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.23 - tr.235-241 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353987
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62519
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S232022235.pdf
  • Size : 781,01 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.