Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:05Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353987en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62519-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.23 - tr.235-241 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing mix 4Ps cho sản phẩm K12 online tại Viettel Bạc Liêu trong thời kỳ Covid-19 = A study on improving the 4Ps of marketing for K12 online product of Viettel Bac Lieu during the COVID-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S232022235.pdf
  • Size : 781,01 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.