Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62505
Title: | Tổ chức dạy học phân hóa trong các hoạt động steam cho học sinh khuyết tật học hòa nhập ở tiểu học = Organizing differentiated instruction in STEAM activities for students with disabilities in elementary inclusive setting | Authors: | Nguyễn, Hà My | Keywords: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.104-113 - ISSN.2354-1075 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353975 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62505 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv157GDV67S05A2022104.pdf | 773.35 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.