Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62472
Title: Phát triển kĩ năng siêu nhận thức qua giáo dục steam ở học sinh khuyết tật học tập: tiếp cận trên góc độ lí luận = Developing metacognition skills through STEAM education in students with learning disabilities: from a theoretical point of view
Authors: Nguyễn, Thị Hoàng Yến
Phạm, Thị Hải Yến
Đào, Thị Bích Thuỷ
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.31-41 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353943
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62472
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S05A2022031.pdf795.61 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

14
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.