Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62424
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nhung
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:51Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353875en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62424-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.169-179 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng phối hợp nhà trường và gia đình trong giáo dục tính tự lập cho trẻ 3 - 4 tuổi tại một số trường mầm non Hà Nội = The reality of school and family coordination in the education of independence for 3-4-year-olds at some kindergartens in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S04A2022169.pdf414.97 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.