Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62363
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Bích
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:33Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353779en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62363-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.110-119 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleTích hợp giáo dục hòa nhập trong chương trình giáo dục mầm non: xu hướng trên thế giới và bài học kinh nghiệm cho Việt Nam = Integrating inclusive education into preschool education curriculum: Global trends and the lesson learned for Vietnamen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S04A2022110.pdf394.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.