Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6206
Title: Triết lí giáo dục của John Dewey - quá trình hình thành và một số nội dung cơ bản
Authors: Phạm, Thị Hồng Ngân
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.16 - tr.115-120 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305992
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6206
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S162019115.pdf458.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.