Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hồng Ngân
dc.date.accessioned2023-11-08T03:07:04Z-
dc.date.available2023-11-08T03:07:04Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305992en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6206-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.16 - tr.115-120 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleTriết lí giáo dục của John Dewey - quá trình hình thành và một số nội dung cơ bảnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489S162019115.pdf
  • Size : 458,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.