Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61667
Title: Nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ chuỗi cửa hàng tiện lợi Winmart+ tại thành phố Phan Thiết = A study on the customer satisfaction with the service quality of WinMart+ convenience store chain in Phan Thiet city
Authors: Lê, Anh Linh
Nguyễn, Văn Luân
Lương, Thị Sao Băng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.328-332 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353412
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61667
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192022328.pdf593.67 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

52
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.