Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Anh Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Luân
dc.contributor.authorLương, Thị Sao Băng
dc.date.accessioned2023-12-26T08:47:10Z-
dc.date.available2023-12-26T08:47:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353412en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61667-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.328-332 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ chuỗi cửa hàng tiện lợi Winmart+ tại thành phố Phan Thiết = A study on the customer satisfaction with the service quality of WinMart+ convenience store chain in Phan Thiet cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022328.pdf
  • Size : 593,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.