Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61589
Title: Nghiên cứu về tác động của kiến thức và hiệu quả mà người tiêu dùng cảm nhận được lên hành vi mua sắm sản phẩm xanh thông qua việc sử dụng lý thuyết hành vi có kế hoạch = A study on impacts of the consumer knowledge and the perceived consumer effectiveness on the green purchase behavior by using the Theory of Planned Behavior
Authors: Nguyễn, Minh Tuấn
Tôn, Nữ Bảo Thư
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.320-327 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353410
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61589
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192022320.pdf828.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.