Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Tuấn
dc.contributor.authorTôn, Nữ Bảo Thư
dc.date.accessioned2023-12-26T08:46:48Z-
dc.date.available2023-12-26T08:46:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353410en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61589-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.320-327 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu về tác động của kiến thức và hiệu quả mà người tiêu dùng cảm nhận được lên hành vi mua sắm sản phẩm xanh thông qua việc sử dụng lý thuyết hành vi có kế hoạch = A study on impacts of the consumer knowledge and the perceived consumer effectiveness on the green purchase behavior by using the Theory of Planned Behavioren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022320.pdf
  • Size : 828,46 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.