Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61467
Title: Phát triển thương hiệu gốm sứ mỹ nghệ Việt Nam: Nhìn từ thực tiễn khảo sát = A survey to assess the brand development for fine art ceramics in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Hồng Lan
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.288-293 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353398
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61467
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S192022288.pdf955 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.