Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:42Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335966en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60765-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCon số sự kiện - 2022 - no.04 - tr.46-48 - ISSN.2734-9139en
dc.subjectCon số sự kiệnen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới năng lực cạnh tranh của các doanh nghiệp bán lẻ hàng tiêu dùng Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv126K1S042022046.pdf
  • Size : 425,2 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.