Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60765
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:42Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335966en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60765-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCon số sự kiện - 2022 - no.04 - tr.46-48 - ISSN.2734-9139en
dc.subjectCon số sự kiệnen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới năng lực cạnh tranh của các doanh nghiệp bán lẻ hàng tiêu dùng Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv126K1S042022046.pdf425.2 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

26
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.