Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60620
Title: Đo lường tài sản thương hiệu Agribank, tiếp cận từ khách hàng - Trường hợp nghiên cứu tại Đắk Lắk = Measurement of customer-based brand equity of Agribank - A case study in Dak Lak
Authors: Trương, Ngọc Hằng
Từ, Thị Thanh Hiệp
Keywords: Khoa học (Đại học Tây Nguyên)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Tây Nguyên) - 2022 - no.52 - tr.97-105 - ISSN.1859-4611
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336428
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60620
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv424S522022097.pdf
  • Size : 988,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.