Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Ngọc Hằng
dc.contributor.authorTừ, Thị Thanh Hiệp
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:47Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336428en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60620-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tây Nguyên) - 2022 - no.52 - tr.97-105 - ISSN.1859-4611en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tây Nguyên)en
dc.titleĐo lường tài sản thương hiệu Agribank, tiếp cận từ khách hàng - Trường hợp nghiên cứu tại Đắk Lắk = Measurement of customer-based brand equity of Agribank - A case study in Dak Laken
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv424S522022097.pdf
  • Size : 988,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.