Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60521
Title: Mối quan hệ giữa động cơ, xu hướng và ý định mua sắm: Tổng lược lý thuyết & mô hình nghiên cứu = The relationship among shopping motives, orientation and purchase intension: Theorical overview and research model
Authors: Nguyễn, Duy Phong
Huỳnh, Thanh Tú
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2286-2296 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336054
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60521
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S120222286.pdf2.21 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

65
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.