Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60521
Title: Mối quan hệ giữa động cơ, xu hướng và ý định mua sắm: Tổng lược lý thuyết & mô hình nghiên cứu = The relationship among shopping motives, orientation and purchase intension: Theorical overview and research model
Authors: Nguyễn, Duy Phong
Huỳnh, Thanh Tú
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2286-2296 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336054
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60521
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120222286.pdf
  • Size : 2,21 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.