Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447
Title: Từ trải nghiệm dự án “Cùng em đọc sách”, đánh giá về vai trò của mô hình Học cùng cộng đồng đối với việc rèn luyện nghiệp vụ sư phạm cho sinh viên = Evaluating the role of the learning with community model in training professional skills for students: an observation from the project “reading books with me”
Authors: Trần, Thị Quỳnh Nga
Trần, Phan Bảo Ngọc
Trần, Thị Như Thiện
Hồ, Thị Thanh Nhàn
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.2 - tr.13-17 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335821
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S22022013.pdf352.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.