Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447
Title: | Từ trải nghiệm dự án “Cùng em đọc sách”, đánh giá về vai trò của mô hình Học cùng cộng đồng đối với việc rèn luyện nghiệp vụ sư phạm cho sinh viên = Evaluating the role of the learning with community model in training professional skills for students: an observation from the project “reading books with me” | Authors: | Trần, Thị Quỳnh Nga Trần, Phan Bảo Ngọc Trần, Thị Như Thiện Hồ, Thị Thanh Nhàn |
Keywords: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.2 - tr.13-17 - ISSN.2615-8957 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335821 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv489V18S22022013.pdf | 352.38 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.