Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Quỳnh Nga
dc.contributor.authorTrần, Phan Bảo Ngọc
dc.contributor.authorTrần, Thị Như Thiện
dc.contributor.authorHồ, Thị Thanh Nhàn
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:51Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335821en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60447-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.2 - tr.13-17 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleTừ trải nghiệm dự án “Cùng em đọc sách”, đánh giá về vai trò của mô hình Học cùng cộng đồng đối với việc rèn luyện nghiệp vụ sư phạm cho sinh viên = Evaluating the role of the learning with community model in training professional skills for students: an observation from the project “reading books with me”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S22022013.pdf
  • Size : 352,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.