Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363
Title: Ảnh hưởng của giá trị cảm nhận, gắn kết thương hiệu đến sự hài lòng và ý định mua lại của khách hàng: Trường hợp thương hiệu sản phẩm điện thoại di động tại Thành Phố Hồ Chí Minh = Impacts of perceived value, brand attachment to satisfaction and repurchase intention of customers: A case of brand mobile phone in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thị Thúy
Võ, Thị Kim Ngân
Trần, Thế Nam
Huỳnh, Đặng Mỹ Dung
Ngô, Thanh Tiên
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.81-91 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335356
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V68S22022081.pdf
  • Size : 452,32 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.