Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy
dc.contributor.authorVõ, Thị Kim Ngân
dc.contributor.authorTrần, Thế Nam
dc.contributor.authorHuỳnh, Đặng Mỹ Dung
dc.contributor.authorNgô, Thanh Tiên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335356en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.81-91 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleẢnh hưởng của giá trị cảm nhận, gắn kết thương hiệu đến sự hài lòng và ý định mua lại của khách hàng: Trường hợp thương hiệu sản phẩm điện thoại di động tại Thành Phố Hồ Chí Minh = Impacts of perceived value, brand attachment to satisfaction and repurchase intention of customers: A case of brand mobile phone in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv535V68S22022081.pdf452.32 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.