Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy
dc.contributor.authorVõ, Thị Kim Ngân
dc.contributor.authorTrần, Thế Nam
dc.contributor.authorHuỳnh, Đặng Mỹ Dung
dc.contributor.authorNgô, Thanh Tiên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335356en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60363-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.81-91 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleẢnh hưởng của giá trị cảm nhận, gắn kết thương hiệu đến sự hài lòng và ý định mua lại của khách hàng: Trường hợp thương hiệu sản phẩm điện thoại di động tại Thành Phố Hồ Chí Minh = Impacts of perceived value, brand attachment to satisfaction and repurchase intention of customers: A case of brand mobile phone in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V68S22022081.pdf
  • Size : 452,32 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.