Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60188
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T07:42:35Z-
dc.date.available2023-12-26T07:42:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337099en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60188-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.259 - tr.62-63 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleTìm hiểu quan điểm của sinh viên năm thứ 2 về hoạt động tự điều chỉnh bài viết theo đôi dựa trên danh mục câu hỏi đánh giá bài viết trong môn Viết học thuật = Finding out the views of 2nd year students on self-editing activities in pairs based on essay assessment questions in academic writingen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv326S2592022062.pdf282.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.