Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59887
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Cường
dc.date.accessioned2023-12-26T07:34:21Z-
dc.date.available2023-12-26T07:34:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336499en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59887-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.01 - tr.146 - 153 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleThực trạng phát triển đội ngũ giáo viên chủ nhiệm lớp ở trường trung học cơ sở huyện Đại từ, tỉnh Thái Nguyên theo tiếp cận năng lực = The reality of homeroom teacher development according to the competency approach at secondary school in Dai từ district in Thai Nguyen provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv444V8S012022146.pdf451.08 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.