Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5981
Title: CÁC NHÂN TỐ TÁC ĐỘNG ĐẾN TRẢI NGHIỆM CỦA KHÁCH HÀNG TRONG MUA TRỰC TUYẾN TẠI THỊ TRƯỜNG BÁN LẺ VIỆT NAM = FACTORS AFFECTING CUSTOMER EXPERIENCE IN ONLINE SHOPPING IN VIETNAM RETAIL MARKET
Authors: Phùng, Thị Thủy
Lê, Hữu Châu
Keywords: Tạp chí Khoa học Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Kinh tế - 2019 - no.7(01)
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304268
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5981
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

5
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.