Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng, Thị Thủy
dc.contributor.authorLê, Hữu Châu
dc.date.accessioned2023-11-08T03:06:08Z-
dc.date.available2023-11-08T03:06:08Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304268en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5981-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kinh tế - 2019 - no.7(01)en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kinh tếen
dc.titleCÁC NHÂN TỐ TÁC ĐỘNG ĐẾN TRẢI NGHIỆM CỦA KHÁCH HÀNG TRONG MUA TRỰC TUYẾN TẠI THỊ TRƯỜNG BÁN LẺ VIỆT NAM = FACTORS AFFECTING CUSTOMER EXPERIENCE IN ONLINE SHOPPING IN VIETNAM RETAIL MARKETen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 46376-1477-146848-1-10-20200228.pdf
  • Size : 722,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.