Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Nghĩa
dc.contributor.authorNgô, Văn Sơn
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:36Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338799en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58761-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.53-58 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMối quan hệ giữa hiện diện giảng dạy, hiện diện xã hội, hiện diện nhận thức trong trải nghiệm học tập kết hợp của sinh viên trong bối cảnh đại dịch covid-19: nghiên cứu trường hợp tại trường du lịch - đại học huế = The relationship between teaching presence, social presence, cognitive presence in students' blended learning experience in the context of the covid-19 pandemic: a case study at Hue University of Tourism - Hue Universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S52022053.pdf
  • Size : 1,05 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.