Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58588
Title: Thực trạng đánh giá kết quả học tập môn tiếng anh theo tiếp cận năng lực học sinh ở các trường trung học cơ sở thành phố Phúc Yên, tỉnh Vĩnh Phúc = Reality of the assessment of the learning outcomes in english following competence-based approach of secondary students in phuc yen city, vinh phuc province
Authors: Trấn, Thị Toan
Trần, Văn Cường
Nguyễn, Thị Thúy
Keywords: Khoa học Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học Quản lý Giáo dục - 2022 - no.1 - tr.55-64 - ISSN.2354-0788
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338578
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58588
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv500S12022055.pdf1.41 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

21
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.