Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58588
Title: Thực trạng đánh giá kết quả học tập môn tiếng anh theo tiếp cận năng lực học sinh ở các trường trung học cơ sở thành phố Phúc Yên, tỉnh Vĩnh Phúc = Reality of the assessment of the learning outcomes in english following competence-based approach of secondary students in phuc yen city, vinh phuc province
Authors: Trấn, Thị Toan
Trần, Văn Cường
Nguyễn, Thị Thúy
Keywords: Khoa học Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học Quản lý Giáo dục - 2022 - no.1 - tr.55-64 - ISSN.2354-0788
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338578
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58588
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv500S12022055.pdf
  • Size : 1,41 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.