Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58215
Title: Tác động thái độ, chuẩn chủ quan, nhận thức kiểm soát hành vi đến hành vi mua thực phẩm hữu cơ = Impact of attitudes, subjective standards, behavioral control perceptions on the behavior of buying organic food
Authors: Ngô, Vũ Quỳnh Thi
Nguyễn, Nam Phong
Ngô, Minh Trang
Ninh, Đức Cúc Nhật
Bùi, Thị Thanh
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.3 - tr.115-126 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337925
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58215
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V69S32022115.pdf1.19 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 30, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.