Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58208
Title: Tác động của sự hài lòng đến lòng trung thành của doanh nghiệp lữ hành gởi khách đối với doanh nghiệp lữ hành nhận khách tại Việt Nam = The impact of satisfaction on the loyalty of travel agents to tour operator in Vietnam
Authors: Trương, Quốc Dũng
Nguyễn, Phạm Hạnh Phúc
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.3 - tr.66-78 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337872
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58208
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V69S32022066.pdf1.09 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.