Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56200
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của thế hệ Gen Z = Factor affecting online shopping behavior of Gen Z
Authors: Nguyễn, Thị Nhung
Lê, Việt Nga
Trần, Thị Đức Hạnh
Keywords: Nghiên cứu Tài chính Kế toán
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.4A - tr.37-40 - ISSN.1859-4093
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340978
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56200
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S4A2022037.pdf
  • Size : 634,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.